Co jeść na śniadanie?

0
105
Co jeść na śniadanie

Pancakes to amerykańskie naleśniki. Są puszyste, wyrośnięte i bardzo smaczne. Pancakes można jeść na śniadanie, lunch, kolację, a nawet na obiad. Można je jeść w wersji na słodko i na słono. Zatem jak zrobić pyszne pancakes?

Pancakes na słodko

Pancakes są bardzo łatwe w przygotowaniu. Do przygotowania tych „naleśników” używa się mąki pszennej, kukurydzianej lub gryczanej. Dodatkowo potrzebne jest także jajko, mleko, słodzik, proszek do pieczenia. Składniki suche łączymy ze sobą, to samo robimy ze składnikami mokrymi. Następnie składniki suche mieszamy z mokrymi. Smażymy na niewielkiej ilości oleju. Dodatki zależą już od naszych indywidualnych preferencji. Najpopularniejszym rozwiązaniem jest podawanie pancakes z owocami. Mogą to być owoce sezonowe, np. truskawki, maliny, jagody. Jednak mogą to być owoce całoroczne jak jabłka, kiwi, gruszki. Dobrym rozwiązaniem jest też wybór owoców mrożonych. Innym dodatkiem może być bita śmietana, orzechy włoskie, bakalie, syrop klonowy, miód. Warto także łączyć kilka dodatków ze sobą, np. owoce z bitą śmietaną. Amerykańskie naleśniki są świetne szczególnie na śniadanie.

Pancakes na słono

Pancakes można jeść nie tylko na słodko z owocami. Coraz popularniejsze są także na słono. Furorę robią pancakes szpinakowe. Do ciasta dodajemy kilka kostek mrożonego szpinaku. Naleśnik można podać z jajkiem i boczkiem lub z serem i kiełbasą. Dobrze się tutaj sprawdzi kiełbasa chorizo lub krakowska. Takie pancakes na słono może służyć jako pełnowartościowy posiłek na obiad.

Co oprócz pancakes?

Oprócz pancakes na śniadanie świetnym wyborem jest też owsianka z owocami. Owsiankę można łączyć z różnymi dodatkami – także z dżemem, nutellą, orzechami. Jest również pożywna oraz bardzo smaczna. Warto na śniadanie jeść jajka. Można z nich zrobić omlet – na słodko i słono, jajecznicę lub ugotować na twardo/miękko i podawać na kanapce. Kanapki można także zjeść z awokado, pomidorem, serkiem wiejskim, oliwkami, ogórkiem, sałatką, masłem orzechowym, serem kozim. Większość tych rzeczy można łączyć ze sobą. Tak zrobioną kanapkę można polać ketchupem lub ulubionym sosem lub przyprawą, np. ziołami prowansalskimi. Rano warto wypić szklankę wody z dodatkiem cytryny lub zieloną herbatę. Jeżeli rano wcześnie wstajemy i nie mamy za dużo czasu na przygotowywanie śniadania to warto potrzebne składniki przyrządzić sobie dzień wcześniej wieczorem. Dzięki temu zjemy rano pożywny posiłek i nie będziemy musieli wstawać dużo wcześniej. Warto pamiętać, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here